Zdravá pizza připravená během 15 minut

Pizzu milujeme všichni, můžete si jí připravit kdykoliv během dne a nejvíc si na ní bezesporu pochutnáte večer. Pizzu máme všichni zafixovanou jako nezdravé jídlo, věděly jste ale, že se dá připravit i zdravým způsobem?

Recept, který si dnes společně ukážeme je ideální do diety ale pochutnat si na něm může úplně každý. Některé z ingrediencí si můžete zvolit sami podle chuti, pizzu si tedy připravíte přesně podle vaší chuti.

Ingredience

  • Bazalková či česneková omáčka
  • 1 česnek
  • Zelené papriky
  • Houby
  • Listové těsto na pizzu
  • Oblíbená zelenina (brokolice či červená cibule..)
  • Červené chilli papričky (volitelné)

Příprava

1)
Nejdříve si vyvalíme listové těsto, stejně jako na štrúdl.

2)
Zeleninu si osmahneme na olivovém oleji a poté ji položíme na těsto.

3)
Dochutíme bazalkovou či česnekovou omáčkou a můžeme dát do trouby.

3)
Pečme zhruba na 190-200° 15-25 minut. Okraje pizzy by se měly zbarvit dozlatova.

zdroj:womendailymagazine.com