Zdravá snídaně z ovesných vloček

Snídaně je základ dne ale přiznejme si, kdo má ráno čas na to si připravit opravdu zdravou a vydatnou snídani? Recept, který vám dnes ukážeme si můžete připravit už večer, ráno tak ušetříte spoustu času.

Ingredience

  • 1/3 šálků ovesných vloček
  • 1 lžíce Chia semínek
  • ¼ šálků mléka
  • ¼ šálků jogurtu

Uvedené ingredience vám poslouží jako základ, dále už můžete dochucovat podle vlastního výběru. Uvádíme vám několik nápadů.

Mrkvová příchuť
– Přidáme 2 lžíce medu, 3 lžíce skořice, 3 lžíce nastrouhané mrkve a  ½ šálků vlašských ořechů.

2

Borůvková příchuť
– Přidáme 1 polévkovou lžíci vanilkového extraktu a 2 lžíce borůvkového džemu.

Balánovo-ořechová příchuť
– Přidáme 2 polévkové lžíce javorového sirupu a 3 lžičky  arašídového másla společně s pár kousky banánů. Na vrchol dáme několik ořechů.

3

Jahodo-čokoládová příchuť
– Přidáme 2 lžíce medu 1 lžíci kakaa a 1 šálek čerstvě nakrájených jahod.

zdroj: womendailymagazine.com